Buzzador

2011-05-30

Lördag 28 maj i bilder - från vila till fest

I lördags var det EFIT-dag igen! Det är lite kass bildkvalitet emellanåt eftersom jag bara använde min Android-mobil. Så här såg min dag ut:

09:00 - Har sovit dåligt under natten hos Bengt och försöker vila så att mitt lätta IBS-skov ska ge med sig.

10:00 - Ger upp sovförsöket och smyger i mig lite frukost som är snäll mot magen.

11:00 - Dags att dra en kam genom håret och bege sig hemåt. Passar på innan Stockholm Marathon drar igång, så jag slipper inställda bussar och sånt elände.

12:00 - Pysslar lite vid skrivbordet. Hittade en Ruby Gloom-bild på nätet som jag klippt ut och färglägger.

13:00 - Leker lite med tvättmaskinen. 

13:30 - Kryper ner i sängen och vilar resten av eftermiddagen. Somnade faktiskt en stund! :)

17:00 - Dags att göra middag. Fixar till några ägg med ost lite snabbt i stekpannan.

18:00 - Lägga make-up är svårt att fota. Sudd!

19:00 - Fyller på lite rosé att ta med mig till förfesten. Magen mår lite bättre nu, peppar peppar!

20:00 - Förfestdags! Fick bubbel vid ankomst. Jag gjorde det rosa med rosévinet och i slank en jordgubbe.

21:00 - Totta får en jordgubbe av Helena. Mera sudd, tyvärr.

22:00 - Mari och jag i köket, piffade och klara.

23:00 - Bengt och Totta innan avfärd, glada och fina! :) Detta blev sista fotot för kvällen.

4 kommentarer:

Joakim sa...

Ah eftermiddagstupplurar är inte att förringa :)

Lairama sa...

Hoppas kvällen blev bra!

Helen sa...

Ägg med ost ?? det lät gott hur gör du det??

Annika sa...

hej kikar in på din EFIT dag så är lite sent :-)
jag tycker det blev ganska bra bilder trots mobilkamera