Buzzador

2011-05-24

Buzza, buzza! För en svettfri (?) sommar...

Jag har blivit en buzzador och min första "buzzning"är att testa Absolut Torr. Jag har provat den förut och tycker den funkar väldigt bra, så jag tyckte det lät som en utmärkt idé att vara med i den kampanjen. Att "buzza" innebär att man sprider ordet vidare från person till person om produkter, istället för att använda reklam. Tanken är att folk litar mer på vad ens vänner säger än vad reklamen säger.

Så. Idag har jag delat ut ett prov till en kollega och fyra prov till vänner, med lite nödvändig information. Nu är det bara för dem och mig att prova på och så får vi se vad de tycker. Resten är upp till mig att rapportera in. Vad tjänar jag på det? Ingenting, förutom att jag får behålla ett gratisprov som jag ska prova i kampanjen, så klart. Ikväll blir första "påstrykningen". Men OBS! En liten varning, gör inte samma misstag som jag en gång; jag rakade mig under armarna precis innan (trots att det tydligt står i infon att man inte ska göra det, men jag kände mig väl morsk eller nåt) och FY HELVETE vad det SVED! ;)

Inga kommentarer: