Buzzador

2011-02-21

En ganska vanlig lördag i foton 2011-02-19

Här kommer lite mera "ett foto i timmen", från en ganska så vanlig lördag. Missade vissa klockslag, som t.ex. 21:00, eftersom jag glömde bort mig när vi kom ut från teatern. Men here goes. Och den här gången använde jag min mobilkamera (en Sony Ericsson Xperia X10), eftersom jag glömde min vanliga kamera.

10:00 Klockan har ringt hemma hos Bengt men vi vilar en stund till. Mysigt!
(Det röda ljuset är inte ett pålagt filter, det är sänglampan!)

 11:00 Medans jag duschade fixade Bengt en smarrig
svamp- och ruccolaomelett med bacon till mig. Kärlek! :)

 12:00 Bengt och hans kompis fixar med Bengts dator. Jag tar 
en vilopaus med en kopp te+grädde och en av Bengts böcker.

 13:00 Här bestämde jag mig raskt, efter åtta sidors läsning, att det
var skönare att vila en stund. Så då gjorde jag det. 

 14:00 Sedan begav jag mig till Friskis&Svettis på Gärdet för att vara
värd mellan 14:30 och 17:00. Jag anlände i god tid!

 15:00 En snabb bild inne i personalrummet. Man ska 
inte ha mobilen med sig ute i lokalen.

 16:00 Fortfarande inne på Friskis. För säkerhets skull fotar jag den
här fina installationen som står i receptionen. I övrigt har det varit en lugn dag.

 17:00 Fångar tunnelbanan på Gärdet till T-centralen,
där jag ska byta och åka till Sundbyberg, för att gå på amatörteater.

 18:00 Äter en snabb middag på Food Court i Sundbyberg.
De hade egentligen inte Sashimi på menyn, men de slängde ihop en till mig i alla fall! :)

 19:00 Teaterscenen på Bristol i Sundbyberg, strax innan 
En midsommarnattsdröm ska börja. Fin dekor!

 20:00 I pausen begrundar Bengt några konstverk på väggen.
Jag fipplade till nåt slags kvasisnyggt med Vignette i mobilen.

 22:00 Hemma hos mig. Vi dricker te i soffan och jag äter ädelost.
Myselimys!

Sovdags I nybytta och skåpsskynkliga lakan hemma hos mig,
gosar trollet ner sig och nu blir det god natt. Hej för den här gången!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vad roligt att få följa dig en dag! Mera sånt då och då tack! ;)

Rebecka sa...

Ja, jag kommer försöka följa alla utmaningar på http://ettfotoitimmen.se så gott jag kan! :)