Buzzador

2010-02-18

Förkylning på g igen? Fail!

Jag vet inte om det är förkylning på gång igen, eller om det är min förra som inte lagt sig. Hur som helst så är det inte värre än att jag kan gå till jobbet, även om det börjar kännas lite segt så här på eftermiddagen. Snyter ut röda små pippifåglar ur näsan med jämna mellanrum och har varma trötta ögon, påbörjande skrovel i halsen.

Har bara en akt kvar av en hyfsat bra film. Suger lite på den karamellen så att den inte tar slut för snart. Jag har till imorgon bitti på mig innan jag ska skicka korr till översättaren, men jag kommer bli klar innan jag går hem idag. För att använda en vanligt frekventerad nerd-term: Win!

Så, ikväll blir det inget besök till WB, det blir att åka hem och vila istället. Funderar på att lägga mig i badet med en whisky och sedan fortsätta mangla lite avsnitt av Dexter i soffan. Men fan, kommer sakna sötnosarna på WB. Det får bli nästa torsdag istället! Då ska biljett till festen inhandlas också. Och hoppas på att inte vara så seg tills dess.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Synd att du inte bor kvar här så kunde vi haft sjukstuga tillsammans. Har i.o.f. börjat jobba efter operationen men ändå...

Rebecka sa...

Ja, det är lite synd att vi bor så långt ifrån varandra...

Friska gärna upp mitt minne angående operationen, vad var det som gjordes ingrepp på?